תפריט נגישות

צבי גולדסטיין ז"ל

צבי גולדסטיין
בן 46 במותו
בן לוריין ויוג'ין
נולד בארה"ב
בכ"ב באלול תשט"ז, 29/8/1956
התגורר בעלי
חלל פעולת איבה
בכ' בסיון תשס"ג, 20/6/2003
מקום אירוע: סמוך לרמאללה
באזור ירושלים והסביבה
מקום קבורה: ירושלים - גבעת שאול
הותיר: אישה ושני ילדים, הורים, אחות ושני אחים

קורות חיים

צבי, בן לוריין ויוג'ין גולדסטיין, נולד בארצות הברית בכ"ב באלול תשט"ז (29.08.1956), אח לברברה, ריצ'רד ומייקל. הוא נולד בברוקלין, ניו יורק, שם למד בבית ספר יסודי. כנער עבר עם משפחתו למריק, לונג איילנד, שם סיים את לימודיו התיכוניים. צבי המשיך את לימודיו באוניברסיטה בניו יורק.

בשנת 1976 נישא צבי למיכל. בני הזוג גרו בקווינס, בסטטן איילנד ובקונטיקט. בשנת 1980 נולד הבן דוד, וב- 1983 הבת חנה. צבי היה אב מסור ואוהב, שגידל את ילדיו באהבה ובגאווה רבה. גם כשנעדרו מן הבית שמר איתם על קשר הדוק, בשיחות טלפון יומיומיות.

בחודש אוגוסט 1992 עלתה המשפחה לישראל. הם גרו בכמה יישובים, עד שב- 1998 התיישבו ביישוב עלי שממזרח לאריאל. צבי למד בארץ את מקצוע הכתיבה הטכנית, ומאז עבד במקצוע זה בפרויקטים שונים במפעלי היי-טק ברמת גן, בפתח תקווה ובנתניה.

צבי היה אדם טוב לב ונדיב לכל סובביו. מעולם לא היסס לעזור לחבר בכל תחום, גם בכסף, וגם לזרים גמורים עזר בכל הזדמנות. מכוניתו הייתה דרך קבע מלאה בטרמפיסטים שאסף, ולא פעם התעקש להביא אותם, על אף מחאותיהם, עד פתח ביתם ממש. תמיד היה מלא בשמחת החיים, וידע לנצל את חוש ההומור שלו ולמצוא את הצד הקליל בכל מצב ומצב.

בתחילת שנת 2003 השיא צבי את בתו. כעבור ארבעה חודשים נישא גם הבן, וצבי היה מאושר לראות את שני ילדיו מסתדרים בחיים.

ביום שישי כ' בסיוון תשס"ג (20.06.2003), לאחר שהשתתפו בחגיגת החתונה של הבן דוד, שבו צבי, רעייתו והוריו, שהגיעו מארצות הברית לחגיגת הנישואים, לביתם בעלי. צבי מיהר לשלוח בדואר אלקטרוני את תמונות החתונה לקרובי המשפחה בארצות הברית.

לאחר שהתרעננו, יצאו שוב בני המשפחה לירושלים, לקראת שבת "שבע ברכות" שהיו אמורים לחגוג במלון בעיר. בשעות אחר הצהריים, בדרכם לירושלים, פתחו מחבלים באש אל הרכב. מהירי צבי נרצח במקום, והוריו נפצעו.

בן 46 במותו. צבי הותיר הורים, אישה, בן ובת, אחות ושני אחים. הובא למנוחות בבית העלמין בגבעת שאול, ירושלים.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה